Ar starptautisku pieredzes apmaiņu uzsāk aktivitāšu ciklu darba devēju atbalstam zaļās un digitālās pārejas nodrošināšanā
2023. gada 10. novembrī tiešsaistē norisinājās Latvijas Darba devēju konfederācijas (LDDK) un BusinessEurope pieredzes apmaiņa par zaļo un digitālo pieeju.
Pieredzes apmaiņas ievadā projekta vadītāja Žanna Mačko dalībniekus iepazīstināja ar projekta mērķi un plānotajiem rezultātiem, kā arī pieredzes apmaiņas darba kārtību un runātājiem.
Par zaļās pārejas paredzēto darbību ietvaru no sociālo partneru skatu punkta informēja BusinessEurope Sociālo lietu departamenta vecākais padomnieks Roberts Plumers (Robert Plummer) un Rūpniecības lietu departamenta padomniece Agata Zalevska (Agata Zalewska). Isalīna Osjē (Isaline Ossieur), BusinessEurope padomniece Sociālo lietu departamentā, iezīmēja labo praksi Eiropas sociālo partneru nolīguma par digitalizāciju ieviešanā.
Pieredzes apmaiņas noslēgumā interesējošie jautājumi tika apspriesti diskusijā, klātesošajiem vienojoties par turpmāku sadarbību projekta ietvaros, starptautiskās konferences organizēšanā un nākamās pieredzes apmaiņas organizēšanā 2024. gada pavasarī.
Pieredzes apmaiņa tika organizēta Eiropas Komisijas projekta “Latvijas darba devēji zaļajai un digtālajai pārejai” (projekta ID: 101102266 (LDDK_GDT) ietvaros. Tā galvenais mērķis ir LDDK atbalsts ES sociālā dialoga rezultātu ieviešanai Latvijā un atbalsts nozarēm digitālās un zaļās pārejas un pielāgošanās procesiem. Šim projektam ir trīs galvenās aktivitātes: digitalizācijas ieviešana darba vidē, atbalsts nozarēm zaļajā pārveidē, kā arī - komunikācija par ES sociālā dialoga rezultātiem. Plašāk ar projekta mērķiem un aktivitātēm var iepazīties šeit.
Projekts tiek īstenots no 2023. gada 1. septembra līdz 2025. gada 28. februārim. Tā asociētais partneris ir BusinessEurope.
Paustie viedokļi un uzskati ir tikai un vienīgi autora(-u) viedokļi, un tie ne vienmēr atspoguļo Eiropas Savienības vai Eiropas Komisijas viedokļus un uzskatus. Ne Eiropas Savienība, ne piešķīrēja iestāde par tiem nevar uzņemties atbildību.