Franšīzes iespējas Latvijā

Latvijas darba devēju konfederācija sadarbībā ar Lietuvas darba devēju konfederāciju īstenoja projektu „Lietuvas un Latvijas pierobežas reģionu pievilcības franšīzei pētījums” (Nr. LLII-079), kuru daļēji finansēja Eiropas Reģionālās attīstības fonds Latvijas – Lietuvas pārrobežu programmas ietvaros. Projekta mērķis Galvenais projekta mērķis bija paaugstināt Lietuvas un Latvijas pierobežas pievilcību franšīzes tīklu attīstībai. Projekta realizēšana ļāva identificēt un atklāt […]

Latvijas darba devēju konfederācija sadarbībā ar Lietuvas darba devēju konfederāciju īstenoja projektu „Lietuvas un Latvijas pierobežas reģionu pievilcības franšīzei pētījums” (Nr. LLII-079), kuru daļēji finansēja Eiropas Reģionālās attīstības fonds Latvijas – Lietuvas pārrobežu programmas ietvaros.

Projekta mērķis

Galvenais projekta mērķis bija paaugstināt Lietuvas un Latvijas pierobežas pievilcību franšīzes tīklu attīstībai. Projekta realizēšana ļāva identificēt un atklāt Lietuvas un Latvijas pierobežas reģionu potenciālu starptautisko franšīzes iespēju izmantošanas jomā. Tas veicināja arī kopējo reģiona ekonomisko izaugsmi, jaunu darbavietu radīšanu, jaunu franšīzes devēju un ņēmēju rašanos un tml. Projekta mērķis bija arī paaugstināt Lietuvas un Latvijas investoru zināšanu līmeni par franšīzi un veicināt sadarbību starp Lietuvas un Latvijas investoriem un franšīzes tīkliem, kas interesējas par ienākšanu šajos reģionos.

Projekta rezultāti

Lai veicinātu izpratni par franšīzes būtību un tās attīstību Latvijas un Lietuvas reģionos, tika izdota grāmata „Franšīzes iegūšana: autostrāde uz veiksmi biznesā”, kas pamatā ir paredzēta uzņēmējiem, kuri interesējas par franšīzi un apsver iespēju sākt savu uzņēmējdarbību uz franšīzes pamata. Šajā grāmatā tiek piedāvāta informāciju, kas palīdzēs novērtēt franšīzes darbības priekšrocības un ar to saistīto risku, kā arī pamatoti atbildēts uz jautājumu, vai vērts iegādāties franšīzi un par to maksāt franšīzes devējam, ja iespējams nodibināt uzņēmumu un tādu pašu uzņēmējdarbību uzsākt pašam. Šī grāmata var būt saistoša un noderīga gan uzņēmējiem, kas plāno uz savas uzņēmējdarbības pamata izveidot franšīzi, kā arī uzņēmējiem, kas interesējas par progresīviem vadības modeļiem.

Vairāk par projektu lasiet projekta mājas lapā:   http://www.brand4baltic.lt/lv/2011/projekts/par-projektu

Īstenošanas termiņš
2010.gada marts – 2011.gads novembris
Finansējums
Eiropas Reģionālās attīstības fonds (Latvijas – Lietuvas pārrobežu sadarbības programma)
Kopējā projekta summa
18 000 EUR (12 650,47 LVL) (Latvijas partnera aktivitāšu finansējums)
Vadošais partneris
Lietuvas darba devēju konfederācija